Uvědomujeme si důležitost nejen příjemného vzhledu veřejných prostranství, ale i důležitost jejich uspořádání tak, aby sloužila k setkávání lidí, jako zdroj zážitků a inspirace. Toto ještě více ukázala doba covidová. Soustředili jsme se na vylepšování míst, která přirozeně lákají k pobytu venku – např. areál Velkého rybníka. Zvlášť u laviček máme mnoho podnětů, kde chybí, a kde to bylo možné, byly nově osazeny.
Horká léta zase jasně ukazují, že zeleň má nejen estetickou funkci, ale je důležitá i pro lepší životní podmínky. Správně zvolená a správně rozmístěná zeleň pomáhá v letních měsících ochlazovat vzduch. Důležité je i rozumné udržování travnatých ploch, příjemný pocit posiluje květinová výzdoba města.
Naopak potlačovat je potřeba reklamní smog, který v mnoha případech ani neplní svou funkci.
osadit více než 50 nových laviček, doplnit městský mobiliář – odpadkové koše, pítko, mlžítko, atd.
vysázet více než 150 nových stromů.
proměna areálu Velkého rybníka – lavičky, herní prvky, venkovní sprcha, převlékárna, griloviště a ohniště, cesta podél břehu s novým průhledem na rybník.
přilákat pozornost k bývalému hřbitovu u kostela – zmapování zaniklých hrobů, rozsvěcování svíček na svátek Všech svatých, vysazení cibulek jarních květin.
upravit nádvoří staré fary tak, aby se zde mohla konat celá řada kulturních a společenských akcí.
na náměstí restaurovat pomník padlých ve světových válkách a vrátit mu původní podobu.
pokračovat v zatraktivnění prostředí na Velkém rybníce, na staré faře, na bývalém hřbitově u kostela.
pokračovat v rozmisťování laviček a městského mobiliáře podle požadavků občanů.
více dbát na čistotu veřejných prostranství.
soustředit se na regeneraci veřejného prostranství na sídlištích.
regulovat reklamní smog, a to především v památkové zóně.